EL MEU VIATGE A ITÀLIA

Diari personal

22 d'Abril de 2019:
Resultado de imagen de amigos de viajeSortida de Sant Boi de Llobregat cap a Pisa des de l'institut Ítaca a les 19h. Vam trigar 16 hores en arribar a la ciutat en autocar.
En la meva opinió, se'm va fer una mica llarg perquè no vaig aconseguir dormir res fins al matí. Els seients no eren gens còmodes per a dormir i la gent no parava de cridar i de posar música amb l'altaveu.

23 d'Abril de 2019:
The Leaning Tower of Pisa SB.jpeg

En arribar a Pisa vam baixar de l'autocar per visitar la torre, però va començar a ploure moltíssim i vam arribar xops a l'autocar. Vam continuar el viatge fins a Florècia, on vam dinar i visitar l'Academia (16:30-17:00h) a la tarda. Per finalitzar el dia vam sopar i dormir a Montecatini, a l'Hotel Universo***

Imagen relacionada24 d'Abril de 2019: en esmorzar, vam sortir capa les visites programades a Florència:
Pel matí: Mati Ufizzi (10.30h,11.15h, 12.00h)
Per la tarda: Visita jardins Boboli (16.00h-16.30h) i, després, visita del Mirador de Miquelangelo.
Finalment vam sopar i dormir a Montecatini.

Resultado de imagen de roma25 d'Abril de 2019: només esmorzar vam sortir cap a San Gimignano i vam visitar la ciutat. Seguidament vam anar cap a Roma, on vam dinar, visitar a la tarda, sopar i dormir (Park hotel Tirreno).

26 d'Abril de 2019: pel matí vam visitar el museu del Vaticà, la plaça de Sant Pere i la Basílica. Després vam dinar i a la tarda vam visitar el coliseum, el foro romà i la plaça Espanya. Per acabar vam dinar, sopar i dormir a roma.

27 d'Abril de 2019: després d'esmorzar vam visitar la Catacombe Sam Sebastiano a les 10.00h. Vam dinar i, a la tarda, ens vam dirigir a Civitavechia on vam agafar el ferry cap a Barcelona. Ens vam allotjar en camarots interiors, on personalment ho vaig passar molt malament, i vam fer un pícnic.

28 d'Abril de 2019:
Vam esmorzar i dinar per lliure i vam arribar al port de Barcelona cap a la nit, 21.00h, ja que van haver-hi complicacions durant el viatge en vaixell i a continuació van arribar fins a Sant Boi en l'autocar on ens esperaven els familiars a la porta de l'institut.

Comments

Popular posts from this blog

12 MESOS... 12 HISTÒRIES...