LA MEVA RECEPTA FAMILIAR!

Brou de pollastre a l'estil Cuevas

Resultado de imagen de caldo de pollo
El brou casolà és una de les receptes que a cada casa es fa d'una manera, jo explicaré la que ha passat de generació en generació en la meva familia; des de la meva besàvia, passant per la meva àvia, continuant amb la meva mare i la meva tieta i en un futur la meva germana i jo.
No hi ha setmana que ma mare no faci aquesta recepta, ens encanta!
Aquest brou casolà es molt sa però amb el resultat d'una sopa deliciosa. Aquesta recepta de brou de pollastre et farà triomfar a la cuina!

Ingredients:
  • 1/4 de gallina
  • Blanqueta i ala de gall dindi
  • 2 carcases de pollastre
  • 1 os blanc salat/cansalada
  • Costella salada/maneta de porc salada
  • Os de genoll de vedella
  • Pilota
  • Una mica d'api
Preparació:
  1. Es renten la gallina, el gall dindi, les carcasses de pollastre, l'os de genoll i la vedella.
  2. Es posen en una olla gran i s'omple d'aigua. Es fan fora els ossos, la cansalada, la costella i la maneta de porc i es posa a foc viu.
  3. Quan comenci a bullir deixarà anar restes de greix que es trauran amb una escumadora o colador fi.
  4. S'afegeix la pilota i la botifarra (opcional), el full d'api i es deixa bullir a foc mitjà / baix.
Duració:
La duració d'aquest brou es d'1 hora en olla ràpida i de 2 hores en olla tradicional.

Consells:
Aquest brou es pot enriquir amb altres verdures, o donar-li més sabor amb un os de pernil, un cop llest és millor deixar-ho refredar a la nevera.
Ja en aquest punt el podrem colar per al seu ús, passant per un colador fi o xinès. El pollastre es reserva a part. El millor és treure la carn del pollastre i usar-la per afegir-la a la sopa, o per unes croquetes, com és tradicional. 
Si no ho gastarem aviat, en ser una quantitat gran, el podem congelar en tupper hermètics per al seu ús posterior, però si ho guardem en fred dura 3-4 dies.

Comments

Popular posts from this blog

12 MESOS... 12 HISTÒRIES...

CARNESTOLTES

QUÈ VULL SER DE GRAN?