QUÈ VULL SER DE GRAN?

Imagen relacionadaQuan érem petits, ens preguntaven què volíem ser quan fóssim grans i nosaltres responíem astronautes i presidents... o en el meu cas, princesa.
Però ara que hem crescut volen una resposta seriosa i com que ja vaig a quart d'ESO he de decidir quin camí faré. El que millor se'm dóna són les lletres, vaig a una acadèmia d'anglès desde que tinc 3 anys i en aquest curs he començat francès, m'agrada molt aprendre noves llengües.
Per una altra banda sempre he tingut un somni una mica fantasiós... Vaig a una escola de música desde fa un any i uns quants mesos i sempre he volgut ser cantant, de fet pèls meus quinze anys em van regalar un piano. Fa poc vaig començar a pensar sobre el meu futur i sobre el que m'agradaria fer de gran i vaig pensar en la música, en fer el batxillerat artístic... Però tornant a la realitat crec que una de les meves opcions és acabar l'ESO, agafar el batxillerat social i fer una carrera a la universitat de magisteri de pre-escolar i primària, però no tinc res clar...
Per això, no és moment de prendre decisions ràpides, és moment de cometre errors, d'agafar el tren equivocat i extraviar, de canviar d'idea i de tornar a canviar perquè no hi ha res permanent... Així que cometem tants errors com seguin possibles. D'aquesta manera, algun dia, quan ens preguntin de nou el que volem ser, no ho haurem d'endevinar, ho sabrem.

Comments

  1. M'encanta que tinguis clar que potser t'equivocaràs i que en equivocar-te apréns què vols de debó. Pensar que equivocar-se no vol dir perdre el temps sino crèixer. Molt bona conclusió

    ReplyDelete
  2. mai vaig veure una persona tan segura de ella mateixa molt be segueix aixi anims

    Oudai

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

12 MESOS... 12 HISTÒRIES...

CARNESTOLTES