LES MEVES VACANCES DE SETMANA SANTA

Resultado de imagen de amigos 


 Aquest any no he anat a cap lloc en especial per Setmana Santa per això he aprofitat per quedar amb els meus amics i per fer plans que no podria en una setmana qualsevol.





Dilluns dia 15 d'Abril de 2019:
Imagen relacionada


Vaig començar la Setmana Santa quedant amb les meves amigues per anar a passejar, parlar una mica i berenar a una cafeteria.


Resultado de imagen de ver pelis en el cine
Dimarts 16 d'Abril de 2019:
El segon dia vaig anar al cinema de Cornellà, l'Splau a veure la pel·lícula d'After amb una amiga. Vam menjar crispetes i vam veure uns refrescos, ens  ho vam pasar genial!



Dimecres 17 d'Abril de 2019:
Aquest dia vaig decidir quedar-me a casa ja que vaig començar a trobarme una mica malament, així que vaig descansar veient algunes series.





Dijous 18 d'Abril de 2019:
El dijous vaig quedar amb la Bianca per parlar, menjar y veure pelis i series a casa seva. Després vaig marxar cap a casa y en vaig fins tard mirant la televisió.




Imagen relacionadaDivendres 19 d'Abril de 2019:
El divendres vaig al Gran Vía 2 a comprar roba i passar una bona estona amb les meves amigues.





Dissabte 20 d'Abril de 2019:
Aquest dia vaig visitar al meus avis per parte de pare que viuen en Viladecans. Vaig passar el dia allà i van tornar a la nit.


Diumenge 21 d'Abril de 2019:
L'últim dia de la Setmana Santa vaig preparar la maleta, ja que al día seguent me n'anava de viatge de final de curs a Italia, i la meva família em va donar una sorpresa i vam passar la tarda junts com a festa d'acomiadament.

Comments

Popular posts from this blog

12 MESOS... 12 HISTÒRIES...

CARNESTOLTES

QUÈ VULL SER DE GRAN?